کنفرانس علمی حمایت طلبی در برنامه های سلامت

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۶ کارگاه های آموزشی و کنفرانس های علمی
تعداد بازدید:۱۵۴
کنفرانس علمی حمایت طلبی در برنامه های سلامت

پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) کارگاه 1روزه «حمایت طلبی در برنامه های سلامت» را به صورت مجازی برگزار می کند.
پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) در نظر دارد با توجه به ضرورت حمایت همه جانبه افراد، سازمانها و بخشهای کلیدی جامعه از برنامه های سلامت به منظور اجرای موفقیت آمیز برنامه ها و مداخلات حوزه سلامت کارگاه مجازی 1روزه با عنوان«حمایت طلبی در برنامه های سلامت» را در روز دوشنبه 3 مهرماه از ساعت 9 الی 12 برگزار کند.
این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر سجاد دلاوری، دکتری سیاست گذاری سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.
در این کارگاه ضمن بیان مفهوم و رویکرد های حمایت طلبی، اطلاعات جامعی در خصوص قدرت و کابرد آن در حمایت طلبی، آشنایی با فرایند حمایت طلبی و روش های اجرای حمایت طلبی ارائه خواهد گردید.
علاقمندان می توانند، از طریق لینک https://ihsr.jde.ir/fa/form/17 و پرداخت مبلغ 750/000 ریال ثبت نام خود را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می توانند در صورت عدم حضور در کارگاه، به صورت آنلاین از فیلم ضبط شده استفاده نمایند.
 یادآور می‌شود، متخصصان حوزه سلامت مشمول آموزش مداوم می توانند از طریق مراجعه به سایت آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور نیز، به آدرس www.ircme.ir و ثبت نام در وبینار حمایت طلبی در برنامه های سلامت(شماره شناسه 202965)، با کسب 3 امتیاز بازآموزی در این کارگاه شرکت کنند.


نظر شما :