کارگاه «آشنایی با انواع مطالعات مروری و نحوه تدوین مقالات حاصل از این مطالعات»

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۸ کارگاه های آموزشی و کنفرانس های علمی
تعداد بازدید:۶۳۷
کارگاه «آشنایی با انواع مطالعات مروری و نحوه تدوین مقالات حاصل از این مطالعات»

پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) کارگاه 2روزه «آشنایی با انواع مطالعات مروری و نحوه تدوین مقالات حاصل از این مطالعات» را برگزار می کند.
پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی(مرکز تحقیقات سنجش سلامت) در نظر دارد با توجه به اهمیت انجام مطالعات مروری نظام‌مند و آشنایی پژوهشگران با چگونگی انجام این نوع مطالعات به عنوان یکی از ابزارهای تصمیم‌سازی در تولید دانش کاربردی، کارگاه 2 روزه « آشنایی با انواع مطالعات مروری و نحوه تدوین مقالات حاصل از این مطالعات» را در روزهای یکشنبه و دو شنبه، 9 و 10 مهرماه سال جاری از ساعت 9 الی 13 برگزار کند.
در این کارگاه ضمن بیان مفهوم مطالعات مروری به انواع مطالعات کیفی پرداخته و هر یک از روشهای مطالعه مرورری به اجمال معرفی می شود. در ادامه به روش جستجوی منابع، استخراج اطلاعات و تدوین دستاوردهای حاصل از مطالعات مروری در چارچوب مقاله اشاره خواهد شد. این کارگاه یک چارچوب مقدماتی برای آشنایی با مطالعات مروری و روش نگارش مقالات حاصل از آن ارائه می دهد و برای تازه واردان به عرصه پژوهش، خصوصا مطالعات مروری، اطلاعات مناسبی را در اختیارشان قرار داده و مهارتهای کلیدی لازم را به آنان می آموزد.  
این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر علیرضا آتشی، عضو هیئت علمی گروه سلامت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند، از طریق لینک https://ihsr.jde.ir/fa/form/15 و پرداخت هزینه به مبلغ 3/000/000 ریال ثبت نام خود را تکمیل کنند.
 یادآور می‌شود، در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی مهارت نگارش 8 ساعته صادر می گردد.
 


( ۳ )

نظر شما :